středa 16. září 2009

tak další hubnoucí den za náma, ale u mě to bohužel vůbec nevypadá a je to spíš naopak... nevím jestli to že jsem to zveřejnila byl dobrý nápad...protože čím víc se snažím a chci hubnout, tím je to těžší a naopak přibírám :-(((
dneska jsem měla ke snídani dva rohlíky se sýrem a Caro s mlíkem, pak jsem odvedla prcka do školky, s druhým dorazila domů a vrhla jsem se na dvouhodinové žehlení při kterým jsem do sebe dostala ještě nízkotučný bílý kefír, k obědu jsem měla bramboračku a pak míchaný vajčka s celozrným chlebem a rajčátka, pak asi tři plátky šunky, po příjezdu domů jsem se nacpala kaštánkama s dalšíma dvouma oplatkama:-((( a zase jsem si dala Caro s mlíkem....potom šli všichni mí kluci ven a já se vrhla na luxování a vytírání celého bytu, to byl celodení pohyb který jsem dneska měla...k večeři jsem si dala uzený točený sýr ale honí mě hlad a nevím co si dát :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat